15/09/2005 關西遊 Day 1 日本我來了

籌備半年既旅行終於要起行了,最初是決定去東京的,但因為有日本朋友既熱情邀請,便決定改往大阪。 話說開頭,我是第一次去日本的,也是第一次海外旅行,自喜歡日本以來,便已經決定了我的第一次海外旅行 一定要去日本,今天終於實現。今天我和一個朋友會乘坐3:00pm日航班機飛往日本大阪,約1:00pm,我們到 達了香港國際機場並且check in。這是我第一次踏足香港國際機場,第一個感覺已覺得機場很華麗,很尖端。 Check in 過後,去了機場裡的味千拉面食 lunch,點了tomato拉面,幾好味~ 跟著,便急急腳地走去過關 ,去到檢驗危險物品時,我一走過感應器便『DO!!!!』Oh my god!跟著便俾人『的』左去搜身,最後發現係 皮帶扣含鐵既緣故……約2:45pm,我們便上了飛機,我們既座位竟然係飛機右面最後排既窗口位,也不錯吧,望 晒全飛機 (係等食物可能耐d……)
起飛了!起飛了!心情很緊張!轉眼間已飛左上半空,盪下盪下咁,全機窗口位d人都一齊望向窗外,欣賞香港既 全景 (原來迪迪尼係咁細,連座城堡都睇唔到……) 不久便有飲品供應,由於空姐是日本人,於是我便自告奮勇用 我半桶水的日文叫了一杯橙汁。之後過了不足半小時,又有飛機餐來了!我揀了seafood,點知seafood原來係 『星洲炒米』!!成日聽人講飛機餐好難食,但我覺得好鬼好食喎!全部也吃得七七八八,之後聽聽飛機上的日文 歌電台,訓下訓下,約日本時間 7:40pm,到達了關西空港。





終於真真正正踏足日本,心情很興奮,去到閘口過關竟然得一個日本職員,日本本地居民有5個職員,外國人得 一個職員!?豈有此理!排左成半個鐘,終於過左關去?行李,真正踏出禁區!一出到接機口,就見到一堆日本學生 正在等唔知咩人,楂晒d banner 咁,同我日劇見到既一樣,很有趣!之後搞左一輪買pass,買車票等等,乘坐電 車去難波,坐左唔知幾耐,到了難波站,已經夜晚 9:xx pm,出發去搵酒店,又搵左一輪,終於搵到,倦到飛起,但 仲未食飯,便在酒店附近一間細細的食店裡食,日本的食店好多也是用售票機買了票先的,睇左一輪d餐單,都唔知 咩黎……d 日文好深,突然有一個中年日本男人走過黎幫手,問我地想食d咩,全靠他終於揀好左,我揀左個親子丼, 即是有雞有蛋的飯,仲有一碗烏冬,之後他一路同我傾計!!我都唔知佢講乜!講講下仲話想請我地去唱卡拉ok!! (唔係下化),跟住我地都話唔好了,他突然打左個電話俾唔知邊個,仲叫我聽!!我又唔知電話果個人講乜,那個男 人似乎很無癮,之後便走了……(lucky),這一日就咁完了。

沒有留言:

張貼留言