20/09/2005 關西遊 Day 6

今天的行程係去京都,第一站係去清水寺,乘坐電車再轉乘巴士,再步行前往清水寺,一踏入清水寺,oh my god! 好多中學生!實在太令人感動了,有咁多學生一齊遊覽,彷彿回到中學時代去旅行的日子,周圍睇景之餘也可以睇下……, 有一個地方給人祈求戀愛運,很多學生在許願(不出所料...),她們都在求籤,但我因為日文不太掂檔,並冇嘗試。另外 有很多寺廟,充滿古都既風味,還有一個地方可以喝泉水,三條泉水從屋簷上流下來,聽聞是分開三種願望的泉水,但我 唔知邊個打邊個,試旦揀左條飲了一口,普通清水的感覺。有一對情侶叫我幫佢地影相,影完後我講左句日文,被他發現 了我不是日本人,同佢地對答左幾句,最後佢同我講『奸爸爹』,嗯!我會努力的!離開清水寺的小路更加充滿了日本風 味,沿途的店舖好有日本味,也見到著住和服的女人,很有特色。我們在那條街上找了一間拉麵店食lunch,叫了個檸檬 刨冰,但估唔到咁大碗的........跟著去了八阪神社,明顯比清水寺少人好多,四處望一望,買了些紀念品便離開了。 跟住又去搵位於京都的hello project shop (又黎!!!),又找左一大輪終於找到,間舖依然好簡陋,好似就執笠咁 ......今次買到想買既野,離開時在附近的運動店找到中村俊輔的商品,當然買番d做紀念,另外看見有人在橋底拍緊 野,好多人圍觀,我當然睇埋一份,見到拍緊一個女仔,但唔知係乜水黎,跟住本來想去一澤帆布買野,但時間不早,決 定回去酒店,又在道頓堀吃了個拉麵,今晚係日本旅行的最後一晚,再去書店逛一逛便回酒店訓了。






沒有留言:

張貼留言