16/09/2005 關西遊 Day 2

一早起了床,就去搵早餐食,去左黑門市場,好多店舖都未開舖 (定係已收了舖?),買左梳蕉同埋提子,之後 入左間西餐廳到食早餐,點了個早晨全餐,熱焗餅及熱狗,結帳要成千yen…….(好貴….),之後返去酒店放底 2 梳 蕉,就出發去第一個景點『環球影城』,坐左一陣電車,到達了車站,懷著期待的心情向著影城前進,沿途有一間 『玩具蛋店』,便入去睇睇,點知我見到有日本球員蛋,想抽個中村俊輔,抽左二次都唔中,朋友幫我抽左個中田 英壽,都好過冇啦。抽下抽下都抽左1200yen……



再向前行多幾步,就到了環球影城了,一入正門左面已經有個好宏偉既擺設,即刻影番幾幅相啦!突然有三個日 本女仔要我地幫佢楂機影相 (好kawaii 呀!!),當然噴飯話冇問題啦!影完之後就買票入場了,一張5500yen,入 口附近是西式的大街,很華麗,我地邊影相之餘,要決定玩d乜先,去到『蜘蛛俠』場館,問口寫住 50 min,不太明 白是什麼意思,便問職員,原來即係要等50min先玩得,嘩!咁鬼耐,便決定去下一個場館睇睇,去到『回到未來』, 又係 50 min,把心一橫,決定直接去我夢寐以求既『侏儸紀公園』場館,去到場館,又係 50min,但都決定排隊了, 入到裡面已有好多人排緊隊,而且很熱,幸好排在前面同後面都係女學生 (!!!),有d野望下冇咁悶,排左唔夠半小時, 已經到我們玩了,我戰戰兢兢地坐在座位上,這是一架約坐25人的路軌船,不幸的是我坐在最右邊,心知不妙了…….出 發了,wo~ wo~ 期待已久既『侏儸紀公園』終於開始了,雖則船是有路軌的,但感覺真係似搭船,氣氛也很好,沿途 也有不少草食性恐龍,我輕輕鬆鬆地欣賞著恐龍,因為我相信草食性恐龍應該冇咩驚嚇位,但不幸的事發生了,其中一 隻恐龍竟然噴水!!!仲要係對住我噴到正 (為何全船人得我一個中招,好悲……),之後進入了肉食性恐龍範圍,氣氛也 變得緊張了,好多恐龍在旁邊跳出來,又有貨櫃假裝跌落船上,最後一段真係好難忘,在一片漆黑的環境中,船不斷向上 斜 (心知不妙…),去到最頂的時候,有一隻特大暴龍向你張牙怒吼,真係好正,我睇到入晒神,但突然急速下滑,個個都 v嘩鬼叫,好似玩過山車咁!落到出口時,d 水花飛起晒,搞到成身濕晒,終於玩完了,真的很好玩。
之後走左去附近的鯊魚場館,又係 50min,但都係期待遊戲之一,所以就排隊,等左都係唔夠半小時,又到我們玩了, 這次真的是一隻坐到30人既船,但其實都係有路軌的,船上有一個導遊講解,很得意,雖則唔知佢講乜,但大約都估到, 當有鯊魚出現的時候,她就會?支搶射佢,但火力似乎誇張左少少……d水花有二層樓咁高。可能我坐在船的中心位置,船 兩旁又有圍欄,冇剛剛『朱羅紀公園』時感覺空盪盪,所以我頗輕鬆,即使鯊魚在船邊出現,我也嘻嘻哈哈,又一幕導 遊唔知射爆左d乜,大爆炸,起晒火,一股熱氣好有迫力,很正!好有電影feel!最後一幕隻鯊魚在船左方彈出黎,嚇 到左面d乘客嗌晒救命,我坐在右方,大叫過癮!導遊又用佢支超強火力既槍射隻鯊魚,d水花彈到左面d乘客一面都係, 最後鯊魚被打瓜了,就這樣,玩完了。這個也很有趣呢。



跟著去了食lunch,d野好鬼貴,叫個芝士漢堡便算了。
食完lunch後,去了玩 ET Adventure, 今次只係寫住 25min,好快便入到去,一開始要問你咩名俾張passport 你 ,之後入到一到森林裡排隊坐車,森林真係設計得好有心思,漆黑黑一片,蟲聲鳥聲為俏為妙,排左幾個字,到我地玩了 ,這次是一部坐6人的吊車,設計成一架單車的座位,沿途經過一些森林,設計頗細緻,去到一個場景飛上夜晚半空做得 唔錯,之後有一個場景進入時光隧道,很正!有一個圓型隧道彌漫住一d綠色霧,真的好似進入時光隧道咁,之後去到一個 外星世界咁,最後有隻ET會提及你的名字,原來一開始問你名就係這個用途,這個遊戲很平淡,岩晒小朋友玩。
跟住去玩蜘蛛俠,寫住30 min only,即刻排隊,由於對蜘蛛俠沒有什麼認識,所以不怎麼期待,開始玩時,要帶上一副 3D眼鏡 (!!!),坐上一架約20人的車上,我們坐在第一排的右面,出發了,沿著路軌慢慢前進,突然有個蜘蛛俠跳在我面 前!真的好近,這是3D眼鏡的功能吧!恐怖的旅程開始了,一個個敵人在我的眼前出現,不斷攻擊我,架車會隨著攻擊周圍 轉 (!!!),左轉右轉,360度大旅轉,眼前的景物睇到眼都花,敵人又放電又放火又放水又放飛彈,最正係放水真係有水花 彈到你,放火真係有熱氣,仲有一幕架車從高樓跌到地下(玩跳樓機嗎),臨到地面急停,又有衝向圍牆等,最後蜘蛛俠終於 打底晒D敵人,玩完了。那些3D動畫真係一流,真的置身現埸一樣,超級刺激,仲正過過山車,這個有埋視覺享受,聽覺享 受,觸覺感受。
時間已5點幾,只係玩左 4 個GAME,有點意猶未盡,再玩多一個,見4D史力加只需30min,便決定玩這個,排了真的半小時 ,終於入去了,未開始玩前,有段唔知講乜旳序幕,好悶,之後入得去,原來係睇電影咁,坐上座位望住大銀幕便可以了,又 要戴上3D眼鏡 (!!!),開始了,3D 眼鏡真的好厲害,畫象又迫在眼前了,畫象就像跳出大銀幕似的,有一幕經過D湖,D水 花彈向銀幕,竟然真係有水花彈向我,原來係前面張椅有機關噴水,好鬼正,又有一幕好多蜘蛛跌到地,隻腳真係有好多野郁 既感覺!!有時飛上半空,頸後又會有風!張椅又會震!好鬼正!原來這就是 4D !
大約6點半,我們便離開環球影城。真的盡興而歸!遺憾是沒有玩晒所有GAME,相信也會很好玩。若果要我排我玩過的 5 個 GAME,我會咁排:蜘蛛俠,侏儸紀公園,4D史力加,大白鯊,ET冒險。大家記住要試下玩。


之後去左大阪諗住SHOPPING,點知D舖頭鬼死咁早閉門,又冇咩岩買,最後番去難波道頓堀食DINNER,去左食叉燒拉麵 ,900YEN!又食左章魚燒,都OK好食,道頓堀有好多食店,有好多人好熱鬧,跟住見到間大型CD+DVD+GAME+書既店舖叫 『TSUTAYA』,這間『TSUTAYA』是有五層高的,好多CD都有得賣,立即去掃一掃先,買左 3 隻CD,比香港平一截,好開心 ,跟住便回酒店了。這日又完了。 

沒有留言:

張貼留言