20/07/2006 東京遊 Day 2




這個早上,我們要去三鷹之森美術館,到了三鷹後,因為唔識路,拿住本map周圍望,有一個警備員叔叔走過來問我們想去邊, 他用超純正既英文教我地點行,他的英文發音好準,一d都唔似日本人既英語呢,最後他還用國語同我地說『再見』,勁呀!精通三國語言! 我們沿著行人路一直走,途中會有d牌寫住仲有幾多米會到達三鷹之森美術館,好有趣,走到去仲有300米的時候,開始下起細雨來,走多一 會,終於到達三鷹之森美術館了,正門的櫥窗中已擺放著一隻『龍貓』歡迎我地。順著排隊的人龍,我們步入了美術館中,裝修很是華麗,首 先走進了入口右邊的動畫展示室,最令我讚嘆的絕對是那個以超高速旋轉加上燈光形成動畫既展品,很厲害,不同腳部動作既貓巴士模型經過 高速旋轉後,貓巴士的腳就彷彿向前跑一樣!而且係十分流暢!睇到目瞪口呆。跟著我們便走到映像展示室睇一套片長15分鐘的動畫,故事雖 則不是完全明白,但深深感受到宮崎駿既幻想世界。再上2樓參觀宮崎駿既工作室,有原稿,彩畫,動畫制作連環圖欣賞,對於我這些懂得畫漫 畫既人來說,感受相信俾一般人更深,不其然向他至敬起來。其後,看見了一隻很大的毛毛貓巴士,好多細路正在玩緊,在旁邊有一條旋轉型 樓梯上天台,天台上放著天空之城的著名機械人,呢個係可以隨意影相的。最後,我們到了紀念品專門店,一場來到梗係買番d紀念品啦,左 揀右揀之後,揀左隻細貓巴士,其實仲想買個魔女宅急便既琪琪figure的,但又整得不是太似,最後都冇買。
 




離開了美術館,往吉祥寺方向進發,我們打算到一間在吉祥寺好出名既牛肉店食lunch,但去到之後,還是選擇了在旁邊的吉野家食 (=_=)下一個景點是自由之丘,環境明顯比購物熱點清幽好多,我們去到這裡出名既LA.VITA影相,原來是那麼細的,我睇旅遊書時還 以為是一個好大的景點,影過相後,和其中一位朋友分頭行事,我和另外一個朋友決定到台場去。到新橋轉乘無人駕駛電車,乘車中沿途 眺望到東京鐵塔,好鬼開心,即刻用相機影低左。




到達了台場,見到富士電視台好熱鬧,因為台場冒險王正在舉行中。我們首先同彩虹橋及自由神像影番幾幅相先,彩虹橋比我相像中普通 ,自由神像又細得很。當時天氣好清爽,微風吹過身上十分之舒服,有一種心礦神怡既感覺。前往富士電視台途中,見到有間jump shop, 即刻衝入去睇啦,見到有one piece海盜旗賣,成2000yen,雖然好鬼靚,但忍手冇買到。跟著到了富士電視台,我一直也想到富士電視台 參觀,因為我是一個超級日劇迷,到了富士電視台樓下,唔識點入去,搵左幾個字先識上去,富士電視台有一個出名的球體展示室,要500yen 入場費,一場黎到,就上去望一望啦,一上到去,燈都熄晒咁濟,人影都冇隻,周圍空空如也,好似收左工咁,我知道被搵笨了(.\ _ /.) 逗留左唔知有冇 3 分鐘就一肚火咁走人,落到地下,記得應該仲有其他野睇架,但唔理咁多,去紀念品shop買野先,買到『醫龍』裡既神龍 公仔,總算下一下火,離開紀念品shop,望到下一層係studio展示室,當然入去參觀一下,但幾個studio都冇人拍野,有冇搞錯!離開富士 電視台,到附近的商場食dinner,去左『和幸豬扒飯』食,好好味!我仲加多碗飯tim,食到攬住個肚離開。時間已經係晚上9點幾,到外面 影一影彩虹橋夜景,夜景果然倍加迷人。就這樣回去酒店結束這一天。






沒有留言:

張貼留言