22/07/2006 東京遊 Day 4

今天我們會去築地食早餐,在築地搵一間叫『大和』既壽司店,搵左好耐,終於搵到,而且如傳聞一樣要排隊,門外已排了二十幾人,當中 也不乏香港人呢。我們排了約個幾鐘,終於到我們,我的朋友們都點了套餐,約3千多yen,我只諗住試幾樣,所以首先只叫了蝦同魷魚壽司, 但每樣竟然只得一件 (=O=) 當堂 O 晒嘴,這2件多謝1100yen丫~ ~ 食左又唔覺有咩特別,本來諗住收手唔食了,,但又衰為食,叫多件星 鰻壽司,多謝300yen,食埋呢件就真係收手了,這一餐『早餐』我只食了3件壽司,付出了1400yen ($93.8),你話勁唔勁!大家下次記住叫 套餐,逐件叫真係逐件俾你,不要學我做傻仔。吃完後,我們到東京火車站影相,在東京車站商場內發現了幾間電視台專門店FUJI shop、NHK shop及TBS shop。還有一間TOMICA專門店,我買左架直昇機,好盞鬼架。之後便在東京車站外影相,影完相後便出發到久違了既秋葉原。






到了秋葉原車站,我們急不及待同秋葉原車站拍照,車站出口有好多maid服既女仔派傳單,我們不禁都偷影了她們,但為何不見好多人一齊 圍住cosplayer影相既情景,有點失望。我們跟著打算到今次旅行其中一個重點『maid cafe食lunch』,我們戰戰兢兢地去到門口,透過玻 璃窗望到裡面既情況,有好多人在裡面,也親眼見到著住maid服既侍應,有maid從店裡走出來,她同我地講了一大堆日文,完全唔明佢講咩, 我便拿出紙筆給她,睇日文字我們還應付得來,她寫了全部都係平假名既日文,一個漢字都冇,幸好最終也明白當中既意思,原來店內已經滿席, 要拿號碼牌等30分鐘。我們登記後便到在下一層的lobby等,lobby裡已有一大堆人等緊,有男有女。Lobby放著好多maid cafe既精品,有食物 、飲品、貼紙、cd及poster等,電視亦播放著maid 的唱歌片段,我買了一隻album同一set相,同埋飲左罐朱古力。等了超過30分鐘,都仲未輪 到我們,唯有吹下水消磨時間,差不多等了1個鐘,終於叫我地,我們走上去,但唔知咩事,仲未入得,個maid又講左一大堆日文完全唔明,我又出 動我本筆記 (yeah!又多個maid 既真跡!) 不知咩原因,佢話仲未入得,叫我地回lobby再等多陣,我們很無奈,唯有落去再等,今次等了10分 鐘到,便到我們了。我們成功進入了maid cafe,入口處有maid同我地講『歡迎回來,主人』,就座後便睇menu揀野食,d野食都唔算太貴,我 揀了一個lunch set,有意粉、沙律及湯。點完野食後,梗係周圍望(A_A) d侍應靚唔靚就見仁見智,但件maid服真係好靚,店內裝修不是太特別 ,有個表演台,有吸煙區,除了吸煙區外,其他座位都是一字型望向台果面。店內也能播放著maid既唱歌片段,店內的客人也不是想像中的御宅族 ,有男有女,也有成家人及情侶,感覺上只是一間普通的cafe罷了。我朋友叫了一杯奶茶,maid問她要幾多奶及甜漿,親自幫佢加落去,真係好好 服務,而之後還來了一個十分可愛既兔仔樣既cheese cake,十分搞笑。我的意粉也不錯,都幾好味。其間見到有d人同maid玩遊戲,3分鐘要500 yen,同電視看到一樣,旁邊放著一個漏斗計時,真係唔明d人點解咁闊綽,仲見到有人送野俾maid,好似係親自用電腦做的月曆之類,真係神心啊... 臨走之前,我們想和一個maid合照,當然要收錢啦,500yen一張,但留個紀念都是值得的,我諗住同一個叫mira既maid合照的,之後又出現雞同 鴨講既情況,她說了一句『can you speak english』,講得好得意 (^_^) 原來是指定了一個maid合照的,冇得自己揀,因為唔知果個maid係 咩樣,她叫了她過來,見到後有點失望,但又唔好意思縮沙,便硬著頭皮話冇問題,等左一陣,影左幅勁白痴既相,睇完已經想燒左佢,就這樣我們在 maid cafe 逗留了超個3小時,但這種體驗,我還是覺得值得的,下次有機會我還想再去一次。







離開maid cafe,在秋葉原四處逛,去左好多間game舖搵game,我搵到jet de go 2,但賣2700yen,太貴了,覺得唔係好值,冇買到, 成條街都係賣game既店舖,好多都有二手售賣,好舊既game都有可能搵到,但價錢未必會好平。模型也是一樣,香港有d仲平。我在秋葉原買了一 支『Lightalk』,係一支可以scan字or圖後,狂fing就會出現剛才scan過既野,係咪好勁 (但番到香港有同事話我知香港都有得賣……orz) 另外 買左隻超人送俾表弟。秋葉原d店舖都好早close,我們8點幾便離開秋葉原回池袋搵野食,試旦入左一間叫『C&C』既咖哩屋食左個咖哩豬扒飯,又 幾OK喎,之後便回酒店,同maid影那張白痴相仲俾朋友恥笑呢 orz。

沒有留言:

張貼留言