23/07/2006 東京遊 Day 5

今天是這次旅行既頭盤,就是期待已久既hello project concert,concert大約會在2點開始,我們本來預定早上到代代木公園逛逛先, 再11點到會場排隊買concert goods,但我們9點幾去到會場時,已經人山人海,買concert goods既人龍已經排到見唔到尾,我們唯有取消 逛代代木公園,提早排隊買野。在會場外排隊時,聽到會場內有音樂傳出來,心諗就快可以見到真人,真係超級開心,係好實在既感覺。排隊的時 候,可以睇到日本fans真的十分狂熱,他們的自製衣著十分有創意,掛晒相寫晒大字咁,hello project有好多成員既關係,分開『門派』自然 在所難免,佢地會將自己喜歡既成員展示在衣著上,一眼就睇得出邊個支持邊個成員了。這種狂熱既文化使我對即將舉行既concert更加期待,心 情自然不禁興奮起來。到11點幾,我們終於入到去counter買concert goods,龜井既solo相竟然賣晒,我先前和朋友傾掂數,我用2300yen 買了一個護腕,另外一件衫就用2000yen讓給他,並且用了2000yen買了一本場刊,我的朋友們仲勁,只可以用『瘋狂』來形容,狂掃konkon既 goods,我不記得他們用了多少錢,但我們真係滿載而歸,成個過程也好搞笑。走出會場,諗住食個lunch就回去睇concert,一出到會場,就發 現有concert既相片賣,原來日本都興呢味野,d相都係前幾場concert中各成員既相片,我唔知佢知點影出來,因為會場內係唔俾影相的。我買 了一個龜井襟章,掛住係身扮下野,要融入hello project concert既文化麻!那麼大家就知我係龜井既fans了(^o^)!我們隨便揀了入吉野 家食lunch,食完後,便懷著興奮既心情向會場出發。







回到會場時,真的可以用人海來形容,各個門派既fans都聚集在會場外 (武林大會?) 我們跟隨著人群慢慢移入會場,經過第一個閘口收ticket, 之後第二個閘口要檢查手袋,因為相機係唔可以帶入場的,而我帶著相機就預左要放低部相機俾工作人員keep了,但當check我手袋時,佢望2眼就俾 我過左 (0_0) 咁唔認真既!?難怪出面有咁多相賣。入到會場,又有counter賣goods,今次係cd及dvd的產品,周街都賣到的。我們搵番我地『山頂』 既『雅座』,但坐低時給了我們驚喜,表演台不是在左或右邊,而是正正在會場館中間既位置,正好是我們位置的偏左少少,距離完全不是想像中咁遠, 真是太開心了!concert到了2點還未開始,人群仲陸陸續續走進來。騎呢既fans還真是不少,好似自己開show咁,但見到都係龜井fans既人都會特 別開心。會場內燈光突然熄晒,舞台燈光亮起,音樂亦緊接著播出,我們坐這2樓的全層人企晒起身歡呼,我們當然也一起企起身睇啦,見到hello project既成員陸陸續續行出舞台,真的開心死了!見到久違了既真人啊!首先描述一下我2樓的情況,真的非常之high!全部人企晒起身之餘,手 中好有節奏咁揮著螢光棒,叫著『哼!哼!』咁。Hello project d舞通常都會有指定手勢舞蹈,當到那一刻時,全場人都會一起做那個動作,就好 似sexy boy手指指向天既動作,成場人一起做既情景你可以想像得到嗎?我當然也跟著一起做啦,如果你不是fans的話,你一定會覺得好白痴,但身 為fans的我,而且身處在一堆『自己人』既人群中,一起跳一起叫的感覺真的很棒,係好開心好好玩的,大家可以毫不顧慮支持自己喜歡既成員,當時 那種熱烈既氣氛我到現在還瀝瀝在目,真的好high (我回港後仲經常聽番sexy boy,做番那個手勢 ^_^),舞台既設計係4面台,就像一個『田』字 咁,成員可以走來走去。開場不久既MC時見到希美要工作人員扶出舞台同觀眾打招呼,原來她在之前既concert跌落舞台受傷了,看不到她的演出真 是可惜。今次concert既重點在konkon及makoto身上,螢光幕經常都會focus在她們身上,我的朋友們是konkon fans,所以經常會拿住望遠鏡 望住konkon,幸好朋友有準備望遠鏡,我們這個距離雖則大約見到邊個打邊個,但樣子就真係睇唔清楚,我用望遠鏡除了看龜井外,也會看看其他人 ,但cute d人還是分唔清楚。說回觀眾席上的fans們,他們真係全部舞都識跳,我不斷模仿他們既動作一齊跳,好好玩。到morning娘表演的時候, konkon及makoto換了一件很搶眼既公主裙,全場焦點也集中在她們2個身上,看見konkon好努力地跳舞及唱歌,真的感觸良多,回想她剛入morning 娘時唱歌唔夠氣,說話時緊張到口震震,現在的她已經今非昔比,變成一個偶像呢。Concert隨著最後一首mix大混唱後,便曲終人散,歷時雖然只有 約個半鐘,但真的開心到暈,以為會有encore,但其他人都徐徐離場,就知道冇encore了,唯有祝konkon一帆風順,前程似錦。這次的concert真 的開心到爆,用了2倍既價錢買張坐山頂既ticket也覺得物超所值,這些體驗不親身試下是不會知道難能可貴,香港的concert氣氛真的差好遠,大家 都坐定定聽歌,企起身既話,d食蕉就會叫你坐番低,不過香港缺乏這類跳舞組合,大多係solo歌手,總不能比較。

懷著依依不捨既心情離開會場,看見睇晚場既fans在排隊等入場,就怒bear佢地,好明顯係妒忌 (T_T) 走過對面既代代木公園,有d band 正在 表演,幾好聽的,現場聽band sound真係幾好feel。之後步行去涉谷車站,準備去下一個event去多摩川睇煙花。乘坐火車到達多摩川,開始下著微 微細雨,我們到達了那條橋後,發覺人影都冇,知道唔對路了,去了派出所問警察叔叔,原來是在另一個同名的多摩川站,oh my god!沿路都見到幾 個著住浴衣既少女,正 (A_A) 由於時間已經不早,我們決定放棄煙花回去涉谷食dinner,去了『一蘭』食拉麵,最難忘是那隻半生熟蛋,自己剝殼的 ,好美味。吃完後,其中一位朋友回會場買konkon相,我和另一個朋友逛一逛涉谷便回酒店了。晚上我們集合在我間房分享戰利品,他們仲要幫戰利品 逐個拍照 (=口=),但他們的喜悅,我能感受得到呢。







沒有留言:

張貼留言