24/07/2006 東京遊 Last Day

今日係旅行既最後一日,check out完酒店後,我們便出發去淺草。首先;在上野火車站放低d行李,便乘地鐵到淺草。走出車站行幾步便到了雷門 淺草寺,同我想像中有好大出入,我以為是一個充滿日本歷史感既寺廟,但那一刻我完全感受唔到,裡面的街也大失所望,只是一條普通的商店街,紀念 品擺滿2旁,見到好多旅行團到訪,也遇到不少香港人。再走入d便是淺草寺廟,我買了2個護身符,及許了一個願,臨走前買了一個飾物及人形燒給家人。 跟著回上野買手信,去到一間叫『二木之果子』買手信,掃左幾樣野900yen都唔駛,抵到爛!之後到上野火車站再食『一蘭』拉麵,我當然再來多個半 生熟蛋,依然係咁美味,這一餐是這次旅行的最後一餐呢。食完後,便乘坐京城特急去成田機場了,結束這次令人難忘既東京之旅。







後記

這次的旅行之前雖然遇到重重既阻攔,但最重要的是最後所得到的回憶。富士電視台既搵笨遭遇、同日本朋友既晚飯、maid cafe 既體驗、concert中既種種見聞、同朋友們一起所發生既趣事,這些都是我這次旅程所得到最珍貴既回憶。Morning娘既concert如果 有機會既話,真的想再看一次,但希望坐前d (=_=) 另外maid cafe,下次我想試下去maid茶房~~

日本電視節目都好悶,特別係朝早,台台好似播同一樣野咁,係有一台幾好睇,每朝都會準時收睇(^_^),節目名叫『ohasuta』,係 一個兒童節目(=_=),但真係比其他台好睇好多~ 另外有一晚睇到一場棒球賽,有個投手竟然不斷投出160km/h既球,超勁,對手食晒 3振出局!

號外號外!我在整個旅程中,還無無聊聊地在經過的車站拍低車站名!請大家一起來見證我的白痴行為(^0^)




















沒有留言:

張貼留言