21/07/2006 東京遊 Day 3

這天的朝早已下著雨,我們拿著雨傘到明治神宮參觀。到了正門,雨下得越來越大,走進怖滿樹木的路上加添了不少恐怖感。走入了本 殿,也有不少外國人正在參觀,我買了2個護身符,及許了一個願,就是那種拋錢入錢箱,再拍2下手的那種,我的朋友寫了一塊許願板,寫 了什麼我沒留意。神社不是太大,也沒有什麼特別,但我們只係影相也花了幾個鐘。







離開了神社,出口附近便是原宿火車站,火車站對面有一間snoopy town,我們逛了逛snoopy town後,便向竹下通方向進發,沿途又 發現了kamo運動店,我當然走入去掃貨啦,見到好多心頭好,但最後我只買了一條中田英壽電話繩及護腕。到了竹下通,果然如傳聞一樣,好 多潮女型男,睇到嘩嘩聲,好多女仔都打扮入時,店舖還播放著yui既good bye days,充滿了年青人感覺既街。竹下通裡有hello project shop本店,我們當然要去參觀一下,店外櫥窗擺放著morning娘各成員著過既服飾,店內都總算有裝修過,好過大阪同京都果2間,好似就快執 笠咁。店內差不多只有公式照賣,相片貼換牆上,我沒有買任何東西,而朋友就買了幾樣konkon既野。離開竹下通,通過表參道,感覺就像尖沙 咀既柏麗大道,各式名店臨立,我呢d窮等人家梗係直行直過啦,繼續向前行,去到涉谷附近一間松屋吃lunch,感覺同吉野家差唔多。到了涉谷 ,人來人往,不愧係重點購物城市。朋友話要買野俾妹妹仔,帶我去逛109,原來全楝都係賣女性服飾,2個男人走入去真係有點異相(=_=) 但好 多野睇 (A_A) 之後去BOOK 1st 搵雜誌,真係俾我搵到上一期BLT,同埋見到榮倉奈奈寫真集,好鬼想買,但都係忍手冇買到(不過而家後悔中 ORZ)。離開後到了UNIQUO,諗住睇下有咩袋賣,一入到去就睇中了一個袋,諗都冇諗就俾錢買了!我好少買野咁爽快呢!因為晚上我約了日本朋 友吃dinner,所以回酒店準備一下,就這樣從涉谷回去池袋。








晚上7點正,我在JR池袋站中央口1出站處等待日本朋友,她也很準時到達,連同她的朋友,我們3人到『笑笑』食dinner,我第一次去『笑笑』 ,環境好暗,聽講香港都有分店。這一餐叫了好多野食,但其實是唔食得飽的,但口中當然說飽了飽了,因為知道d野唔會平。我們傾談了好多東西, 原來巴士大叔已經跳出香港,連日本人都知,仲問我巴士大叔之後點,我都唔知佢點,答唔到佢。食到9點幾,我們便道別,我也回酒店去,返到酒店 仲播緊太陽之歌,我買了個杯麵,食完杯麵後便訓了。



沒有留言:

張貼留言